vita da scoula

Vita da scoula

Multifaria e varieda

Bainvgnieus süllas paginas "vita da scoula" da la scoula da Puntraschigna. Las activiteds dürant l'an da scoula sun multifaias e variedas. Sün quistas paginas Als vulains der üna pitschena invista in nos minchadi da scoula vario e vulains cha piglias part a noss numerus progets, las bellas excursiuns, nos grandius viedis e varsaquaunts resultats da differentas lavuors. La granda part da las contribuziuns derivan da las scolaras e dals scolars. A nu stu esser tuot perfet. Nus vulains esser üna scoula inua cha'd es permiss da fer experienzas. Nus dumandains per s-chüsa scha Vus s'inchambüerlais sur qualche sbagl. Bun divertimaint!

Vielfältig und bunt

Willkommen auf den Seiten "Schulleben" der Schule Pontresina. Vielfältig und bunt sind die Aktivitäten während des Schuljahres. Wir wollen Ihnen auf diesen Seiten einen kleinen Einblick in unseren abwechslungsreichen Schulalltag geben und Sie teilhaben lassen an unseren zahlreichen Projekten, Exkursionen, Klassenreisen und an Ergebnissen unserer Arbeit. Die Beiträge kommen grösstenteils von Schülerinnen und Schülern. Es muss nicht alles perfekt sein auf diesen Seiten, wir sind eine Schule, wo man auch Erfahrungen machen darf. Haben Sie also ein wenig Nachsicht. Viel Vergnügen!

Cumplessiva e preziusa

La scoula Puntraschigna promouva las abilteds e’ls interess individuels da las scolaras e das scolars da manierea cumplessiva ed extaisa. Els faun experienzas preziusas i’l champ artistic, survegnan instrucziuns davart sandet e plaschair da viver, vegnan a savair davart il sen da l’ambiaint, survegnan üna furmaziun plurilingua ed elavureschan la basa per üna tscherna da mister cun success. Il plan d’instrucziun 21 es la basa da lur program d’imprender.

Ganzheitlich und wertvoll

Die Schule Pontresina fördert die die individuellen Fähigkeiten und Interessen der Schülerinnen und Schüler ganzheitlich und umfassend. Hier machen sie wertvolle Erfahrungen im musischen Bereich, bekommen Anleitungen zu Gesundheit und Lebensfreude, erfahren die Bedeutung ihrer Umwelt, erhalten eine mehrsprachige Bildung und erarbeiten die Grundlagen für eine erfolgreiche Berufswahl. Der Lehrplan 21 ist die Basis ihres Lernprogramms.